Dregglisar



Lija och jag var ut en sväng i snöstormen. Vi gick till centrum, postade lite brev och var på ICA. Middagen idag blir fläskkotletter och strips med någon god sås till som jag inte bestämt ännu. Ibland blir det sen middag här men hellre det än att äta kall mat eftersom att Lija är mammig som hon ofta är på kvällarna.
Iallafall så sprang jag in på en affär här som har lite blandade märken av barnkläder och hittade dessa dreggelsjalar från Name It, 30:- /styck. Det rinner ju konstant från munnen numera. Även bra att ha som halsduk för att ibland blir det lite naket i halsen. Jag tycker dom var jättetuffa och i fräscha färger.

Kommentarer
Postat av: Anette

Söta!

2009-03-10 @ 22:45:43
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0