Fredagsstämning



Lija ska bada tidigare ikväll. Ser ganska nöjd ut med det.

Nöjd bebis sover i stora sängen uppe och vi myser i soffan framför Let`s Dance. Hon sov mellan klockan ett och halv fem drygt idag på eftermiddagen. Sedan har vi badat och busat och hon har varit på sitt allra underbaraste toppenhumör, älskade unge. Omkring halv åtta gick jag upp och nattade henne och hon somnade bums och nu sover hon så sött lila godingen. Hon har hållt på och gnagit och trixat hela dagen på sin bitring. Det kliar säkert som bara den i munnen. På bilden ovan ser man hur hon drar in underläppen över tandraden och " kliar ". Så hon blir säkert trött utav det eller så är det helt enkelt bara goda rutiner som gör henne trygg och tillfreds, det tror jag är extremt viktigt.

Nu ska jag fortsätta njuta kvällen innan den är slut, imorgon ska vi iväg och kolla efter en hoppgunga till Lija, hon vill ju ha mer stimulans och aktivitet så jag tror att en sådan kanske kan bli bra. Till kvällen kommer mina småbröder på visit, Lijas morbröder, det blir hemgjorda burgare, bira, poker och tvspel för hela slanten. Det ska bli kul att se dom och de tycker att det är spännande att träffa Lija som vuxit sedan sist.



Lija i Polarn & Pyret från topp till tå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0