Fullt ös (nästan) medvetslös



Busar på golvet imorse.

Ojojoj vilken förmiddag vi har haft. Fullt ös med bus och lek och grinigt om vartannat. Så nu är jag faktiskt helt slut, fick precis i mig en kopp kaffe och det behövdes vill jag lova. Hann inte äta frukost förrän klockan ett tror jag och då är det mycket att göra kan jag lova. Lija somnade precis efter mycket om och men. Hon har inte vilat något att tala om alls idag så hon var skapligt övertrött när hon väl slocknade. Hon behöver dessutom vila för vi ska till öppna förskolan i eftermiddag både mammor och pappor. Det ska bli kul. Vi gjorde en översikt av vår tid under graviditeten, hur mycket egentid man hade, tid tillsammans och så vidare. Jag gissar att vi nu ska se tillbaka på den och jämföra. Det kan bli riktigt spännande.
Nej nu måste jag röja här hemma och göra mig iordning innan lillhjärtat vaknar igen för då är det dags att fixa till henne innan vi ska vara där.


Kommentarer
Postat av: Annika

Naaw...Lija å Pelle,vad sött!

2009-03-16 @ 15:47:38
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0