Grattis Lilla Lillebror



Lija och med sin morbror Simon. Lija är omkring tre veckor gammal.

Idag fyller min lillebror Simon 20 år - grattis grattis! Han och min andra lillebror Erik kommer förmodligen hit och hälsar på och sover över i helgen. Det ska bli kul att ses alla tre samtidigt det lyckas vi inte med så ofta. Kul för dom att träffa Lija också då det var ett tag sedan nu, hon växer ju så fort dessutom.
Vi la oss för ett tag sedan och försökte vila båda två uppe i stora sängen. Men Lija var inte så sugen på att sova men tyckte det var kul att peta och pilla på mamma och kramas lite. Det är minst lika mysigt som att sova.
Nu ska vi ta tag i disken bland annat. Lija brukar leka i sin babysiiter då, men det är roligast att kolla på mig när jag sjunger och tramsar för henne.

Ha en bra födelsedag Lillebror/Morbror Simon!



Simon med sin fina flickvän Cissi på Midsommarafton ute hos min mormor i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0