Happy Friday såklart!







Fastkilad kålmask.

Härligt att vakna upp hyfsat utvilad och inse att det är fredag! Dagen kan inte börja bättre med en liten ihopkurad, varm och gosig bebis vid sin sida som fyrar av det bredaste leendet i världen och tittar på en med stora, blå ögon. Ojojoj sämre kan man ha det.
Vi har tränat på morgonen eller ja Lija har. Hon rullar runt och ålar sig och grejar. På något märkligt vis lyckades hon kila fast sig vid en stolpe till babygymmet. Hon blev så arg så arg och jag kunde inte låta bli att skratta åt min strandade lilla knubbsäl.
Nu ska jag ta mig lite frukost, Lija åker framåtvänd i selen och suger tag i allt precis allt som hon kommer åt, liten bläckfisk på magen har jag.
Lite bilder på den ursnygga åkpåsen och de andra grejerna som jag hämtade ut från Babyshop igår.





       


Kommentarer
Postat av: Annelie

Superfin är åkpåsen! Är sugen på att köpa en också...men hur tror du den funkar till en 7-månadertjej som mest sitter upp i vagnen? Eller är den bäst till mindre barn som ligger mer inbäddade?

2009-03-27 @ 11:12:23
Postat av: Emma

Ja den är verkligen superfin. Nej nej - jag tror den är allra bäst till barn som sitter upp, det är så jag har tänkt använda den. I sittdelen till Lija. Det står att dom ska kunn ah aden i vagnen upp till tre års ålder. Pefekt att slippa skor och vantar så länge dom inte går och bara stoppa ner dom där i.

2009-03-27 @ 11:16:14
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Annelie

Låter ju toppen! Ska nog beställa en på en gång!

Bara bestämma vilken färg...

2009-03-27 @ 11:27:26
Postat av: Emma

Ja det tycker jag du ska göra. Den är verkligen rejäl och känns "dyr" om du förstår vad jag menar. det är den ju också iochförsig men ja du fattar. Inget tunnt krafs. Ja det finns många fina färger. Den bruna är också snygg. Berätta gärna vilken det blev!

2009-03-27 @ 11:32:49
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Emma

Passa på nu när dom har fraktfritt... För den är ganska stor!

2009-03-27 @ 11:34:10
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0