Hipp Hipp Hurra - Lija fyra månader idag!



   

Inviger sina nya prickiga leggings och tunika från Lindex dagen till ära.

Idag är det den femte och alltså fyra månader sedan Lija föddes om man räknar på datumvis. Och visst händer det grejer och går undan. Hon sov väldigt dåligt inatt, vaknade flera gånger i timmen och bökade runt. Tyckte att det verkade som om det var magen som krånglade men märkte sedan på förmiddagen att hon trixade med tungan som hon inte gjort förr. Ser då att tänderna i nederkäken syns pyttpyttelite. Lyser liksom igenom skinnet. Så sött så jag dör!! Vad jag älskar dig Lija! Det är stört omöjligt att förstå kärlek till sina barn innan man själv fått uppleva det. Det är helt otroligt och jag slutar aldrig förundras över det.
 I och med tänderna så har hon också varit jättekinkig hela dagen idag så jag bestämde att vi stannar hemma istället för att gå på promenad och massage. Dte var ett klokt beslut, trots att hon varit vaken i stort sett hela dagen så har hon inte vilat någonting förrän nu. Har sovit drygt en halvtimme och jag hoppas verkligen att hon kan vila en liten stund till, inte kul om hon är både övertrött och har ont i munnen, lillgumman.

Anki skickade med mig en påse med kärleksmums igår så nu blir det ett par sådana och en kopp kaffe. Den påsen kommer inte räcka länge här hemma. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0