Hjärtat har blivit stor



Jag har ju glömt att visa er vad som kom med posten tidigare i veckan. Hjärtat i jätteformat. Den fick inte ens plats i brevlådan så jag fick hämta det på posten istället. Jag tänkte nog inte riktigt på att det skulle bli fullt så stort som det faktiskt blev, 30 x 45 cm tror jag att det är. Jag älskar den här bilden av Lija för hennes ögon är så uttrycksfulla och djupa. På fotot ser man också hur stora ögon hon har. Världens finaste lilla bladlus ( vi kallar henne för det när hon har sin gröna MOLO dress ). Nu ska jag bara hitta en ram till förstoringen, helst vill jag ha en ganska stor ram så att det blir tomt utrymme bakom fotot ett par centimeter på varje sida. Sedan så ska den bli mittpunkten på min " wall of fame " som jag håller på med i hallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0