Hoho



En närbild på Lijas tapet där det bland annat bor en uggla, Anki - är det någon du känner igen? En avlägsen släkting till Cindra? (Vi brukar skoja och säga att Ankis dotter ser ut som en uggla när hon ser förvånad ut, därav skämtet).

Idag känner jag mig som överkörd av ett tåg eller något. Har ont i halsen, ruskigt ont i ryggen och är supertrött. Konstigt att man kan känna sig lycklig ändå. Men det är ju helg och hela familjen myser i soffan och det är snart dags för en stor och god frukost. Åter till ryggen, trodde att jag skulle få ryggskott igår, det bara small till och sedan kunde jag inte ligga bekvämt på något vis under hela natten så därav tillståndet idag. Idag måste jag försöka att INTE bära  henne någonting alls om det går för. Ja det måste gå. N erbjöd sig att gå upp med Lija imorse, snällt, men jag kan ju inte ligga ner bekvämt iallafall så jag följde med upp.
Hon somnade förresten av sig självt i sin egen säng igår kväll. Helt otroligt! Annars brukar hon ju somna hos mig och sedan lägger jag över henne men igår testade jag bara för skojs skull att lägga henne där och vips så sov hon. Det är nog jag själv som bara kör på som vanligt och inte testar lite olika alternativ. Man blir liksom lite hemmablind.
Dags att koka ägg och steka bacon.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha....Är det ingen snake med på tapeten?

2009-03-14 @ 13:40:11
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0