Hunter


Bilder: Brandos

Jag har så länge jag kan komma ihåg velat ha ett par gummistövlar från Hunter. Alla andra gummistövlar kan slänga sig i väggen för det är bara dom här jag vill ha. Nu kan jag ju dessutom motivera ett köp av dessa ganska dyra stövlar, eftersom jag måste ut med vagnen i regn, rusk och lera nu till våren. Eller hur?
Frågan är bara vilken färg, jag är ju en rosa tjej men det lutar ändå ganska mycket åt dom svarta. De rosa har jag egentligen bara med för att finns något i rosa när jag ska handla så måste jag alltid överväga. Tycker att ALLT blir så fint i rosa. Men som sagt de svarta får det nog bli så småningom ju närmare våren vi kommer, kostar 999:- hos Brandos som alltid har fri frakt och fri retur.

Kommentarer
Postat av: Anette

De är verkligen snygga!

2009-03-06 @ 23:11:49
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0