Ja jag kunde ju inte låta bli



En gul till Lija och en till mig.



 Det fick lov att bli en sväng till Lindex för att kolla efter kobodyn som jag pratade om igår. Jag trodde ju absolut inte att dom skulle ha hunnit få den till affären här ute på vischan men se det hade dom. Så jag slog till såklart. Nu hänger den nytvättad vid skötbordet och väntar på att få göra Lija tjusig imorgon. Alla tre var fina och i kraftig, skön ekologisk bomull och ett rejält gummitryck som jag inte tror kommer att spricka i första taget. Tycker ofta att det är så med tryck tyvärr men detta verkar vara toppenkvalitè. Ersättning på ICA och sedan två små burkar med mat bara för att dom är så söta. Nejdå men det kan vara bra att ha hemma.
Ja just det, här om dagen berättade jag ju om Lijas nya ljud - väsandet. Idag har hon kört med det hela dagen och så även på affären. Folk vänder sig om och undrar vad det är som låter och skrattar åt henne. Självklart fyrar hon då av det sötaste bebisleendet och får mer vatten på sin kvarn så väsandet har bara eskalerat. Men det gör inget för det låter väldigt gulligt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahahaha..Snaken! Vad roliga dem är =)

2009-03-13 @ 08:07:58
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0