Jaha - då blir det Lindex imorgon igen då

   
                                          
Bilder: Lindex

Ja det får lov att bli en sväng till Lindex imorgon tror jag bestämt. För att den gula bodyn med den söta kossan på är ju svår att låta bli. De passar perfekt till hennes leggings med bondgårdstryck i samma serie. Även dessa bodies är i ekologisk bomull och kostar 79,50:-/styck. Det känns som att gult blir en färg att räkna med i vår vad gäller barnkläder. Superfräscht till jeans och sådär lite lagomt retro.

                

Kommentarer
Postat av: Annika

haha! gillar den bruna med den fula hönan!

2009-03-12 @ 06:58:19
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Anette

Åh, jag hade ju också tänkt blogga om dessa söta bodies som jag såg i butik i veckan! Jag gillade den bruna men den gula är grymt fin den med :)

2009-03-13 @ 08:47:22
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0