Lija fick paket på sin fyramånadersdag



Lija fick ett sött paket idag i brevlådan. Det var ifrån Nalle Puhs bokklubb. Man betalade bara för porto och frakt 40 kronor så då passade jag på. Första året boken är riktigt prisvärd med många sidor och illustrationer. Mysigt att fylla i och säkert kul för henne så småningom. Man ska bara få tid till att pyssla också.
I föregående inlägg skrev jag ju att Lija vilade men den vilan blev inte långvarig, vaknade och hade magknip stackarn. Är det inte det ena så är det de andra. Nu sover hon iallafall sedan en dryg timme tillbaka. Jag har skrivit fina rosa brev till några olika släktingar som bor långt bort och bifogat nytagna foton på Lija. Inte så lätt för de äldre i släkten med blogg och digitala bilder. Dessutom är det alltid roligt att få ett handskrivet brev i lådan nu för tiden. Så fort hjärtat vaknar ska vi gå till posten med dom. Nu ska jag återgå till lite tråkigare sysslor såsom tvätt och disk. Vi får väl se hur långt jag hinner innan hon vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0