Lillördag denna vecka igen



Min fina fina, glada och gröna lilla bladlus.





Morgonen
och förmiddagen har varit helt underbar. Hon har lekt med sig själv och sina leksaker, varit på ett riktigt toppenhumör helt enkelt. Jag har kunnat fixa lite egna saker medans hon tränat på golvet med att vända sig och försökt ta sig framåt. Vet inte vad det beror på men det kan ju vara så att hon är så tillfreds för att magen verkar vara i lag nu. Katrinplommon is the shit! Magdroppar hit och dit kan slänga sig i väggen verkar det som. Hon har inte varit ledsen en sekund och har roat sig utan att hänga på mig. Härligt med framsteg och en nöjd bebis.
Nu sover hon sin långa nap för dagen hoppas jag. Hon är mätt och nöjd efter sista dagen med morot och palsternackslunch. Imorgon börjar vi en ny veckomatsedel med blomkål och potatis. Potatis har ju inte varit någon hit tidigare så vi får väl se.

Jag har pysslat med lite av varje, betalat räkningar och shoppat lite. Man måste ju trösta sig efter det tråkiga och belöna sig, inte sant? Visar det i ett separat inlägg senare.
 I övrigt så skiner solen både i mitt sinne och ute idag. Tänk vad mycket det kan göra för humöret med en sådan här toppenstart på dagen. Vi ska ut en sväng sedan när hjärtat vaknat. Handla lite på apoteket och ICA som är slut, tvättmedel med mera. Det går åt en hel del sådant nu för tiden vill jag lova. Ska köpa min vårjacka också, ledtråd Odd Molly.
 Jag fick förresten två söta presenter av svärmor igår. Hon har varit på långresa till Thailand så jag fick ett trepack Juicy Tubes och Dior Show mascara. Hon vet alltid vad man vill ha, bästa presenthandlaren.
Tyvärr så var vi tvungna att hasta därifrån för Lija ställde till med kalas i strumpbyxorna och alltihopa och klantiga jag hade inte packat ner ombyte eller blöjor för sist jag var ut hade jag en annan väska. Ja tur att man har två minuter hem bara. Så därför hann vi aldrig till posten heller igår för att hämta ut Mini A Ture klänningen så det får vi göra idag. Jag är så nyfiken på den, säkert hur fin som helst.



"Girly" present av svärmor.

Kommentarer
Postat av: Anette

Så härliga bilder!!!



Bra presenter ;)

2009-03-25 @ 22:38:58
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0