Livsnödvändig shopping


Bild: Eleraff

Lija behövde ytterligare en ny pyjamas då hon dels vuxit ur dom hon har i storlek 68 och dels för att det oftast går åt en om dagen. Jag är helt såld på MOLOs underbara bomull/elastan kvalitè, passar ypperligt som pyjamas. Dessutom är det inte tryck på ett tyg utan ett helt tyg, ja ni fattar. Tyget är alltså mönstrat från början. Mönstret och färgerna är ju bara  helt underbara. Jag skulle kunna ha hur många bodysuits som helst från dom för det finns så många fina. Väldigt användbara är som också både som pyjamas och lek/mysdress hemma.
 Nu tog jag faktiskt denna i storlek 80 för jag tycker inte att deras plagg är särskilt stora i storleken och en pyjamas kan ju vara lite större. Hon använder ju 74 nu så det borde bli bra. Finns just nu för 209:- ( ordinarie pris 349:- ) här.

Hittade också till en annorlunda sida där jag hittade fler dreggelsjalar i snygg design. Hon som syr gör egentligen dockkläder men har börjat så smått med barnkläder. Unika plagg i liten skala - roligt! Jag valde tre dregglisar à 39:-/styck. Men köper man tre så får man dom för 100:-. Köpte bland annat dessa två.

   

Bilder: Dockkläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0