Lördagen


Tränar att sitta i sin nya fina stol.


   



Vår lördag gick i ett. På förmiddagen var jag hos frissan och klippte mig. Det var välbehövligt och känns jättefräscht nu. Det hade vuxit massor sedan jag var där sist och det märks verkligen. Jag har turligt nog inte tappat något hår ännu trots amning, peppar peppar!
På eftermiddagen åkte vi till Enköping. Vi var och handlade mat samt träffade Lijas mormor. På kvällen kollade vi på melodifestivalen men särskilt intressant tycker jag inte att det är med alla dessa deltävlingar. Själva spänningen är ju som bortblåst. Vi lagade god middag när Lija hade somnat omkring klockan åtta. Det blev biff, ädelostsås och hasselbackspotatis. Vi var helt färdiga båda två, alla tre, så det blev tidigt i säng.
Jag ska lägga upp bilder ifrån dagens simning som innehöll massor av framsteg men hinner inte det just nu. Men alldeles strax.


Nyfriserad, ingen större skillnad men det känns annorlunda.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Mammas stora skogstroll ;)

2009-03-25 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0