Mamatid



Mumsar gröt igår kväll.

Nu sover lilla raringen sin lite längre nap hoppas jag. Jag "nattade" henne uppe i vår säng och då somnar hon alltid gott efter att vi legat och gosat och kramats. Hon vet liksom att där uppe sover man. Det går också att få det helt kolsvart där uppe det gör det inte här nere. Speciellt inte en solig dag som denna.
 Jag skulle verkligen behöva en babyvakt eftersom att vi har två våningar. Men dom är så nedrans dyra om man ska ha en bra sådan och helst skulle jag vilja ha en med både bild och ljud i. Men det funkar ändå tills vidare. Jobbigt bara att man inte kan ha något ljud på här nere eller typ dammsuga. Jag blir tvungen att sitta still och inte göra någonting, sämre kan man ha det i och för sig.
När hon vaknat ska vi bada och sedan gå till centrum och hämta ut paketet från Polarn & Pyret som kommit - skoj!
Bara för det så hör jag nu hur hon bökar däruppe... Somnade om efter lite gos så nu ska jag njuta en kopp kaffe och nya numret av Amelia.



Något skeptisk...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0