Morotspremiär





Kolla in minen - ser riktigt skeptisk ut.



       

Det fick bli paus med potatisen nu och istället gav vi oss på morotspurèn. Av någon anledning går det mycket bättre när N matar henne så han fick göra det idag när han är hemma. Hon tyckte iallafall mer om det här än potatis för hon spottade inte ut det direkt och svalde till och med. Men när hon svalde och det åkte ner i halsen så ryste hon och skälvde till lilla gumman. Det var lite otäckt tydligen. Det till och med syns på de första bilderna hur läskigt hon tyckte det var, Pluttan. Men nu tror jag att det bara kommer att gå bättre och bättre eftersom att hon fått in snitsen och sväljer.

Annars har vi lekt och busat på golvet och i badet på eftermiddagen. Hon är ett riktigt blötdjur och kastar sig hit och dit i badkaret så man blir alldeles svettig. Nu sover hon gott och har gjort i en dryg timme. Jag njuter nu av en kopp kaffe och alldeles för många kakor. Lyssnar på N som försöker förklara för min mormor hur hon ska få på ljudet i sin trådlösa telefon igen som hon lyckats stänga av och det är inte helt enkelt låter det som...
Jag väntar på att Anna ska komma hem från BB och skicka mig bilder på lilla tjejen. Jag är så nyfiken så jag spricker.





Tog fram klossarna som hon fick i present av Janina och dom blev genast succè.




Kommentarer
Postat av: Annika

Åh så fin i nya kobodyn =) Matchar täcket med;-)

2009-03-13 @ 16:24:42
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst gör det;) Gammalt sjuttiotalstäcke, som en sovsäck du vet med blixtlås.

2009-03-13 @ 16:26:18
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0