När katten är borta/sover då dansar råttorna/råttan på bordet...


Bild: Fridolina

Äntligen hittade jag denna extremt snygga klänning från Mini A Ture till Lija i storlek 74. Ååååh jag är så glad för den har varit slut i rätt storlek överallt. Den är ju bara för fin med de draperade våderna och ränderna i vinrött och rosa. Hjälp vad söt hon kommer vara i denna. I love it! Den borde finnas i vuxenstorlek också....
Du hittar den här till halva priset, nu 274 riksdaler. Dessutom har dom fraktfritt just nu så passa på!
Det slank med ett tvåpack strumpor också, så coola med sköldpaddsmönstret.  Så nu vet du vad jag gör på kvällarna min älskade man.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha..jasså du såg den med! Jag har dock shoppat klart innan lön så jag fick hejda mig...=) Men den är kanoners! Inte kunnat släppa den sen jag såg den!

2009-03-16 @ 07:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0