På väg hem till Lija

  
Bilder: Babyshop
Åkpåsde från Lodger 949:-.
Prasslig insekt 79:-.
Pipmugg från Elodie Details 79:-.
Hakklapp från Elodie Details 79:-.


Jag var ju som sagt var tvungen att belöna mig litegrann efter att ha betalat räkningar så nu blev det bland annat äntligen en beställning av åkpåsen från Lodger. Den är så otroligt fin och liknar ingen som finns på marknaden nu. Jag gillar den milda färgen, vår bilstol är i en liknande färg, samt att det är två påsar i en så att man kan anpassa och reglera värmen. Praktiskt också med omlottknäppningen. Det är perfekt med en åkpåse som man kan använda året om tycker jag. Skönt att bara kunna stoppa ner dom med jeans och tröja till exempel och slippa tänka på vantar och skor. Bästa lösningen är det nog också nu när vi snart ska byta till sittdelen på vagnen. Lija blir ju bara mer och mer rörlig dessutom så att lägga över henne filtar i vagnen skulle inte vara hållbart.

Det var Lijas sköterska på BVC som tipsade mig om att prova med pipmugg till Lija eftersom att hon fortfarande inte tar flaskan. Så varför köpa en mindre fin på ICA när det finns sådana här härliga som man blir glad utav att bara titta på. Självklart kunde jag inte låta bli den matchande hakklappen till vår lilla prinsessa.
Den lilla insekten däruppe som vibrerar och prasslar tänkte jag ha med mig i väskan och distrahera henne med när det behövs. Man kan klämma fast den lite varsomhelst.
Allt finns hos Babyshop som just nu har fri frakt och dessutom alltid är supersnabba med leverans. Jag beställde i förmiddags och fick nyss mail om att dom packat och skickat min order.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0