Slut som artist



Lija är redo för lite shopping.

Jag ska alldeles strax ansluta mig till Lija som ligger och värmer upp min sida av sängen, gosunge. Vi har varit borta halva dagen, jag hittade en gåstol och en hoppgunga på Blocket som vi stack iväg och köpte. Värsta fynden som jag ska visa imorgon. Efter det drog vi vidare till Barkarby och gick på Babyland och Polarn & Pyret.
Jag struntade i att ta med mig vagnen eftersom att hon vägrar ligga ner så hon fick åka i bärselen istället och det var hon så nöjd med. Hon var med och spanade i affärerna och valde ut sin egen bitring bland annat. Hon var helt enkelt överlycklig och tycker att det är så kul att vara med och kolla på människor. När vi kom hem somnade hon gott efter ett skrovmål med majs/potatispurè och katrinplommon.

Lijas morbröder är här på övernattningsbesök. Vi har spelat kort, kollat på Robinson och så fotbollen såklart som precis tog slut. Nu blir det sängen för min del, imorgon är det babysim som vanlig på söndagar. Jag är alldeles för trött för att sitta mer vid datorn nu så jag visar bilder ifrån dagen imorgon istället. Då ska Lija också inviga sin gåstol, spännande. Hoppgungan har vi redan testat och det var STOR succè men som sagt nu måste jag sussa så jag är pigg mama imorgon.



Jag virade en filt omkring hjärtat så hon skulle tycka att det var extra gosigt att hänga i bärselen.



Sussar sött på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: emma

en hoppgunga måste jag också skaffa, känns som om det kommer att bli en höjdare här hemma :)

2009-03-29 @ 11:37:46
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0