Svåra val



Lija igår natt i sin säng.

Vi är vakna sedan ungefär en timme tillbaka. Jag har tänt ljus och gjort te och Nyhetsmorgon står på och vi sitter/ligger i soffan och myser. Jag ska alldeles strax sätta igång och göra en stadig helgfrukost. Vi sitter och funderar på om vi ska åka och hälsa på Lijas mormor och gammelmormor idag eller om vi ska vara hemma och greja. Det finns ju alltid saker och ting att fixa med eftersom att man inte prioriterar det i veckorna när tiden är knapp. Fast det lutar nog åt ett besök på landet. Det är mysigt och så har vi ju söndagen ledig denna helg också eftersom att det inte är något babysim.
N har köpt en ny presenning som han ska täcka över vår husvagn lite bättre med. Snart vår och dags att täcka av den och börja fixa. Vore inte helt fel att kunna ta med den till Fårö i sommar. Men det blir nog tält i år igen tror jag. Det är så mysigt att tälta och det går ju utmärkt så länge Lija är lite mindre.
Nu ska jag fixa frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0