Sweet Sunday



Mojjen passar på att steka på balkongen i vårsolen.



Grävling höll sig inne.

Vi håller på och gör oss iordning och packar här hemma. Ska iväg på babysim alldeles strax. Idag är det femte gången och halva kursen är avklarad. Visst har det blivit framsteg också. Nästa gång är det dags för dyket så vi får se vad det kan vara för förberedande övningar idag. Jag berättar mer när vi kommer hem och lägger upp bilder.
Lija vaknade omkring klockan åtta imorse. Då var jag mer död än levande så N och Lija gick ner och busade och jag fick sova helt själv ända till klockan tio. Helt underbart var det så nu är jag en Happy Mama! Inte gör det saken sämre att solen skiner så man får riktiga vårfeelings idag.



Lija tar igen sig hos N innan badet för det tar på krafterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0