Torsdagsstatus



Vi är uppe och klara, sitter och väntar på Maritha som ska plocka upp oss så åker vi med henne till Stinsen. Det ska bli supermysigt och vilket kanonväder. Strålande solsken, sen att natten var mindre bra gör detsamma när man ska ut på roligt äventyr. Lija inviger sin nya klänning idag och jag ska lufta vårjackan med en stor mysig halsduk i rosa till.
Nu måste jag spänna fast Lija i bilstolen och ner och hämta vagnen. Bloggar självklart ikväll med bilder från dagen.
Här kommer också bilder på min nya ögonsten så nu tar jag mina två och går.





Tootsie Coat i färgen grey från Odd Molly 2990:-. Underbar! Kolla in alla detaljer såsom sidenbandet i ryggen och det härliga sidenfodret, rosmönstrade knappar.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0