Upp och hoppa!


Hjärtat upptäcker sig själv i spegeln imorse och blev så glad och överraskad.



Idag tyckte Lija att det skulle vara tidig uppstigning, närmare bestämt halv åtta. Lite i tidigaste laget tycker mamma men det är ju Lija som bestämmer så det var bara att hoppa upp. Men som jag misstänkte så tog det inte lång stund förrän hon började gäspa och nu har hon somnat. Det brukar ju inte vara så länge på förmiddagen så vi får väl se när hon vaknar.

På schemat står det rytmik samt besök på BVC på eftermiddagen. Hoppas att dom hinner ploga innan vi ska ut för nu är det massor av snö ute. Men jag har ju min "terrängvagn" så jag ska nog komma fram utan problem. Det blir kul att mäta och väga henne, det var ungefär en månad sedan sist. Jag kommer inte ihåg värdena från förra gången men ska kolla upp det. Hon väger iallafall över sju kilo nu för jag vägde henne med kläder på öppna förskolan och då vägde hon 7,2 kg så vikten har jag någorlunda koll på. Längden borde ha skjutit iväg lite, eftersom att kläder i storlek 68 är snudd på för korta i livet.
Nu ska jag njuta av mitt kaffe, kolla mailen och planera dagen innan lillskrutten vaknar. Nu hör jag plogbilen utanför, perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0