Uppiggande post



Rolig post idag i form av nyaste numret av favvotidningen Mama. Det gör inte upplevelsen sämre att omslagsmamman är tokfräscha mamman Tilde Fröling. Hon var ganska hemlig med sin graviditet och höll sig hemma, få som visste att hon väntade barn. Om jag inte minns fel så tror jag att hennes Mingus föddes i krokarna då Lija kom till världen? I början av november alltså. Hur som helst, annorlunda namn Mingus. Jag har hört många men det hade jag inte hört innan jag såg det idag. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det eller ej heller, låter lite som Pingu.
Så här hemma är det nu mamalyx på hög nivå med nytt magasin, kaffe i fina Filippa K muggen och ett par kakor. Så blev det med den tuppluren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0