Uppladdning



Lija laddar upp inför det första dyket på babysimmet idag. Hennes uppladdning sker genom att samla sömn, det är viktigt för att man ska orka plaska och stoja i bassängen. Som sagt så är det de sjätte tillfället och därmed dags för de tre första dyken. Det kommer att gå så bra det vet jag, hon är ju så van vid vatten nu vår lilla groda. Det ska bli spännande att se hur hon reagerar. Tyvärr blir det nog lite dåligt med bilder eftersom att både jag och N kommer att vara i vattnet för hennes trygghets skull. Men det blir en fullständig rapport med eller utan bilder i eftermiddag hursom.

Jag måste ha varit en snäll fru den här helgen för jag fick sovmorgon imorse med. N kom upp och hämtade henne omkring halv åtta så jag kunde sova vidare i lugn och ro till halv tio. Värsta lyxen och jag känner mig pigg och fräsch efter den här helgen.
Robinson igår var väl sådär tycker jag, lite rörigt eller var det bara jag som var okoncentrerad och distraherad av Lija som vaknade mitt i programet kanske? Nåja, vi kommer iallafall fortsätta titta. Hon låg lugnt och snällt mellan oss i soffan med kissen på sitt täcke och upplevde sitt första Robinson.
Nu måste jag packa våra väskor och fixa mig litegrann innan det är dags att gå.



Robinsonpremiär på första parkett med sin trogna följeslagare grävling.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas ni hade det mysigt på babysimmet :)

vet du, er katt är galet lik katten jag hade innan, för en sekund trodde jag det var den :)

2009-03-22 @ 15:33:42
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0