Snöstorm



Malou fick vara med på ett hörn idag. Det kollar vi på varje morgon, eller ja vi har iallafall på det i bakgrunden.

Idag vräker snön ner hemma hos oss, det snöar stora stora flingor. Jag har fortsatt ont i mina höfter och i bäckenet så idag stannar vi hemma och vilar upp oss. Dessutom kommer jag nog knappt uppför backen till babyrytmiken om dom inte har hunnit ploga och sanda men det tror jag knappast.
VI sov till klockan nio imorse ungefär, fast då var det en hel del bök och stök på morgonsidan som vanligt. Men förnatten är alltid bra så jag får ett par timmars sammanhängande sömn där så att jag klarar mig. Jag har ätit frukost och Lija har busat och lekt i sitt babygym och med sin älskade groda. Den är hur blöt som helst när hon är färdig med den. Jag får hänga den på tork.
Nu somnade min lilla älskling så jag ska ta och fixa till mig lite och röja undan här nere. Tror nog inte att hon sover särsklit länge men igår slog hon ju på stort med två timmar.



Dagens väder hemma hos oss. Bilden är tagen från köksfönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0