Har jag sagt att jag älskar randigt?




Bilder: Polarn & Pyret

Polarn & Pyret lanserade sin webbshop idag och det var verkligen på tiden. Självklart var jag tvungen att ta del av deras lanseringserbjudande och klicka hem dessa två tunikor. Den ena är svart/vit randig och den andra röd/vit randig och jag kunde inte bestämma färg så det fick helt enkelt bli båda två. Kostar bara 120:-/styck, i vanliga fall 175:- och dessutom är det fraktfritt just nu. Perfekt då jag älskar deras tidllösa kläder i mycket hög kvalitè.

Morgonen hemma hos oss har varit lite kaotisk efter en sömnlös natt med kalas i blöja och sängen bland annat. Jag återkommer när hjärtat vilar för nu behöver hon kärlek och mammas uppmärksamhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0