Tandvärk



Jag vill inte sova mamma! Men till slut kunda jag inte stå emot sköna sömnen iallafall.

Fullt upp igår kväll och prioriterade sömn före bloggen därav uteblivet inlägg, jag får ta igen det idag.
Idag är det massage och fika på schemat. Egentligen promenad innan med men det får nog vara idag då jag vill att Lija ska vila ordentligt och hinna med sin morotslunch innan.
Kvällen igår var ganska jobbig, stackars N var ju till tandläkaren i torsdags och lagade en tand. Värken gick inte över så igår ringde jag och bokade ytterligare en tid till honom. Det visade sig att tanden var död så han fick rotfylla den igår. Två sorters penicillin, värk som sjutton och en väldigt tunn plånbok senare så är nu tanden fixad. Alla som  har haft tandvärk vet vilken pärs det är, fy! Men det känns bättre idag tydligen, tur de. Gått med tandvärk två veckor och inte kunnat sova. Men ikväll hoppas vi att pappa N är nästan som vanligt. Han kunde knappt le åt Lija igår som blir så glad när han kommer hem. Hon smilar upp sig som bara den och sprattlar i min famn. Redan när hon hör hans röst när han kommer in genom dörren så börjar hon vrida huvudet och kolla vart han är. Sötnosen.







Lija igår sedd från övervåningen.



Kommentarer
Postat av: emma

vilken mysig kjol hon har var är den ifrån? min dotter är precis en månad yngre än din :)

2009-03-19 @ 14:59:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Katja

Så fina foto du har här i bloggen, kommer garanterat tillbaka =)

2009-03-19 @ 15:32:32
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0