" Ett litet randigt paket..."



Lija fick ju paket igår som jag var och hämtade på eftermiddagen. Det var tunikorna från Polarn & Pyret. Kanonfina i tunn, härlig ekologisk bomull. En liten randig kanin följde med som en överraskning och den älskade Lija direkt. Toppengrejer och jag och Lija är jättenöjda som alltid när man handlar från dom. Den röd/vita invigdes redan idag och Lija fick massor av beröm på massagen. Dom andra mammorna tycker nog allt att jag är lite klädknasig jag, matchade Lija med rött idag jag med. Jag är lite arbetsskadad tror jag bestämt, Lija kommer nog hata allt vad kläder heter när hon blir stor eller så blir det som dom säger - Sådan mor sådan dotter.



Lanseringserbjudande 120:-/styck ( Ord. pris 175:- ) och jag tog storlek 74 som är perfekt till henne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0