Favvoleksaken - Wally Walrus




Lija somnade omkring klockan tio igår. Påbörjade uppdrag nattning tidigare men det var stört omöjligt. Hon sov iallafall till halv tio imorse och det var väldigt skönt. Vi måste få till lite bättre rutiner vad gäller kvällarna. Men det är ju inte helt enkelt att få tiden att räcka till på kvällen. Hur som helst så är det skönt att hon sover nätterna igenom.
Idag blir en riktig slappardag. Jag känner inte för att gå utanför dörren alls, bara vara hemma och mysa. Det behöver man också göra ibland. Det finns en hel del att greja med hemma också om man vill.

Nu sover Lija och har faktiskt gjort ett tag, de brukar bara vara cirka tjugo minuter på förmiddagen men nu har det varat en dryg halvtimme tror jag. Jag passar på att käka lunch, maila och prata med Anki på msn samtidigt. Simultankapacitet här kan jag lova. Jag håller på och peppar henne att ta tåget till sin mamma i veckan. Hennes mamma bor i Västerås och Anki bor i Linköping nuförtiden. Vi har pratat i ett år på msn nu så det börjar bli dags att ses med småttingarna.

Nej nu ska jag försöka få i mig lunchen innan hon vaknar. Hoppas jag hinner med något mer...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0