Morgonpigg och inte är det jag!



Vi vaknade och gick upp strax efter sju idag, det var lite väl tidigt tyckte Lija efter ett tag och somnade om ganska kvickt efter att hon jagat upp sin stackars trötta mamma. Typiskt hade verkligen behövt sova lite idag men så kan det vara. I det stora hela så är ju livet underbart så det är bara att hoppas på mer sömn i natt.
Idag ska vi på rytmik, det kan behövas lite bus och lek under ordnade former när fantasin börjar tryta. Energi finns det nämligen ett rejält överflöd utav.
Hoppas att nätbeställningarna kommer idag också, alltid trevligt med paket i brevlådan. Fast jag tror att det dröjer några dagar till. Lija behöver någon mer pyjamas och jag är så förtjust i den från MOLO så jag tror att det blir en till från dom. Det ska ju vara bekvämt när man sover och deras är toppensköna.

Tittar på Malou på fyran som alla andra veckodagar och idag är skådespelerskan Johanna Sällströms pappa där. Jag tycker det var så otroligt hemskt med hennes självmord. Usch, tragiskt, jag gillade henne som bara den.
Nu börjar det bökas i sängen ser jag, sov en timme iallafall det är inte likt henne alls. Det brukar bara bli småskvättar lite här och där och sedan är hon övertrött och kinkig på kvällen. Gotta go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0