Fortsatt skön Söndag



Bilden är tagen tidigare i veckan. Jazzar på bordet med N i sin nya glasströja från PoP.

Söndagen har farit förbi med raketfart. Men jag tycker att vi har hunnit med mycket, både att mysa och fixa en hel del. Hela lägenheten är tokfräsch nu, skönt inför veckan som kommer. Nu har vi bänkat oss i soffan och ska kolla på det nya programmet på femman, Wipeout.
Vi har nyligen käkat tacos, Lija sover i sin säng och jag har en stor godispåse med choklad framför mig och Cola Zero såklart. Söndagsmyset kan fortsätta. Fast jag tror vi smyger upp tidigt till sovrummet och ser någon film där.
schemat imorgon har vi träff med föräldragruppen och BVC. Det ska handla om sjukdomar och vad man kan göra själv hemma och så vidare. Det känns viktigt och intressant så det får vi inte missa.
Förresten, har du inte slagit på femman så gör det nu, jätteroligt var det!





Lija gillade sina strumpbyxor med nallar på och blir jättearg när hon inte kan fånga nallarna. Idag har leksaken Prickiga Pelle vart roligast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så fin hon var i glasströjan=)

2009-03-08 @ 21:00:33
Postat av: Annika

Aa de var jag som skrev de....;-)

2009-03-09 @ 11:45:11
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0