Välkommen till världen lilla Janinas lillasyster!



Min brorsdotter Janina och jag med Lija i magen. Jag älskar den här bilden, våra miner och bakgrunden. Idag har du blivit storasyster - det är häftigt " Lilla Ninen ".



Cool bild vid varuutlämningen Babyland Barkarby. Vi köpte denna rosa och grå MacLaren vagn så vi skulle ha en smidig när Janina kommer och hälsa på. Tur att vi fick en tjej så vi får användning av den.



Jag och Janina käkar burgare i somras. Lilla Lija i magen.

Jag måste börja med att gratulera Lijas kusin Janina, hennes mamma Anna och pappa Rickard som imorse fick en lillasyster/dotter som vägde 3557 gram och är 50 cm lång. Stort grattis till er alla tre! Jag längtar så efter att få se bilder på det lilla underverket och att få höra förlossningsberättelsen som tydligen var en snabb historia... Spännande spännande. Anna var dessutom övertygad om att det bodde en liten flicka i hennes mage och se så rätt hon hade. Vi får se vad lilla tjejen ska heta.



Morgongympa på mage.

Uppstigning vid halv nio ungefär, lite lagom men jag var så trött ändå att jag knappt kunde öppna ögonen. Ska försöka ta igen det i eftermiddag med en liten gosstund och tupplur om lilla fröken går med på det. Men natten var i övrigt jättebra, bara jag som har svårt att somna i tid. Det är så mycket annat som jag vill göra när jag är vaken själv på kvällen. Så då får jag skylla mig själv dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0