Vårnytt från MOLO



           
                                             
Bilder: Mysgrodan
Lurvjacka från 449:-.
Blommig långärmad klänning 599:-.
Kortärmad klänning med volanger 499:-.
Klänning med koppar 329:-.
Bodysuit 349:-.
Basketkängor 399:-.

MOLOs vårkollektion skapar verkligen habegär! Jag har ju lurvoverallen i ljusgrått och skulle gärna vilja ha den som jacka i ljusrosa också. Den långärmade klänningen med blommönster samt knappdetaljer är ju bara fullkomligt underbar. Däremot tror jag inte att den tillverkas i babystorlekar eller har någon sett att den finns i det?
Bodysuiten med dalmatintryck kommer nog med all sannolikhet att inhandlas så småningom, gillar dom starkt rosa kantbanden som kontrast.
Converse i all ära men jag undrar om inte dessa basketkängor med pärlplattetryck är snäppet grymmare? Nostalgi på hög nivå. Jag hoppas ha något utav dessa plagg i Lijas vårgarderob i år, man blir ju på toppenhumör bara av att titta på dom.

Kommentarer
Postat av: Anette

Så härliga kläder!!!

PS. Så söt L var i fåtöljen :)

2009-03-23 @ 17:20:49
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Å så fina kläder.

2009-03-23 @ 21:09:23
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0