" Vi var på landet....det var där vi fann de..."







Jag, Lija, Lukas och Rambo.

Idag har vi varit hos Lijas mormor och gammelmormor ute på landet. Vi passade på att vara ute en hel del då det var ganska mildt väder. Det var perfekt att ha Lija i bärselen med overall. mössa och tossor. Hon fick ju mycket värme utav mig också. Det är inte så smidigt att köra vagn där ute även om vår vagn är ganska terränggående. Hon var jätteintresserad av mormors hästar och hundar. Hon sträckte fram händerna och ville klappa allihopa hela tiden, sötnosen.

Vi käkade och fikade och hade det jättemysigt. Jag hade med mig två fotografier som jag hade ramat in på Lija. Dom blev så glada och Lija fick hedersplatsen på gammelmormors skänk i köket, så stolt gammelmormor så.
Väl hemma så trängde vi ner oss hela familjen i badkaret och busade med lilla vattendjuret som numera är helvild i badet. Efter det somnade hon på störten bredvid mig så nu har vi vuxenmys i soffan, tittar på Andra Chansen, äter choklad och dricker farligt beroendeframkallande Cola Zero.



Lille Lukas - Lijas framtida vrålåk.



Lija kollar på foton med sin mormor.



Vad gör du mamma?



Sluta då mormor!



Kommentarer
Postat av: Marica

Åhh din mamma!! Vore så kul att träffa er allihopa SNART!!!!!

Måste visa Yasmine dessa bilder imorgon, hon ÄLSKAR hästar.. Det går inte en dag utan att hon frågar mej om hon inte kan få börja rida.. Sitter & klipper ut hästar ut tidningar, leksakskataloger hela tiden he he he..

Kramar..

2009-03-08 @ 00:46:30
URL: http://marica81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0