You are my sunshine



Lija i vagnen igår på väg till rytmiken.

Strålande solsken ute och en klarblå himmel. Känns dumt att jag bestämt att Lija och jag ska ha en vara-inne-och-mysa-hela-dagen-dag idag när det strålar så ute. Vi kanske tullar lite på det beslutet vi får se. Vi har åtminstone inga planer för dagen och det känns skönt.
Lilla hjärtat verkar vara i mycket bättre form idag hoppas, hoppas. Hon sov bra hela natten med förutom lite stök på morgonsidan som vanligt. Nu verkar hon lite trött igen så hon kan behöva en liten nap nu tror jag.
Väntar på posten, idag borde PoP tunikorna komma och kanske även Mini A Ture klänningen. Alltid roligt med med paket, igår fick vi två fina ett till Lija från hennes mormor med två fina skedar från Lundmyr of Sweden. Väldigt uppskattat och omtänksamt med ett gulligt kort i till mormors hjärtegryn. Hon kallar Lija så. Extra roligt när vi har tallrik och bordsunderlägg från den serien sedan tidigare.
Jag fick också brev från Anki i Linköping med kort som hon framkallat från när Lija och jag var på playdate hos henne och Cindra för ett tag sedan. Den omtanken värmde vännen.

Nu är det kaffepaus för min del och vila för den andras del. En liten stund ska hon nog vila då hon vaknade tidigt idag, tidigt för att vara hon iallafall. När hon vaknar är det lunchdags och morotspurè som står på menyn idag med. Men hon gillar den så det är lika bra att köra på den i en vecka som man "ska". För potatis var ju ingen storsäljare alls. Kanske går bättre nu när morot är etablerat.



Till Lija från mormor.



Rolig överraskning från snällaste Anki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0