Alla Mammors Dag



Goaste tjejen är det bästa och finaste man kan få på Mors Dag!

Jag vaknade upp strax efter nio totalt utvilad efter tidigt sänggående igår kväll. Underbar känsla att ha fått sovit gott trots värmen.
Vi har firat Mors Dag här hemma på morgonen, N och Lija fixade lyxig frukost till mig och gottigt fika på balkongen. Jag fick ett fint paket av dom också innehållande en ljuvlig tunika, helt i min smak. Dagen kan inte starta så mycket bättre. Vilken underbar familj jag har och en man med mycket god smak!

Nu ska vi fortsätta njuta dagen och vänta på att Lija har sovit klart sin nap, vi tänkte ta med henne till sandlådan här nere på gården där dom har fyllt på med ny fräsch sand.



Smarrig chokladmuffins med vaniljkräm inuti.



Bästa mammapresenten, tunika från PoP. Matchar en av Lijas klänningar därifrån.



Superduktig på att stå själv.


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så go hon är på första bilden!

2009-05-31 @ 22:22:21
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Håller med föregående skrivare..;-)Superfint kort!

2009-06-01 @ 07:52:06
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0