Älskar, älskar inte, älskar!



Älskar....



....älskar inte....



....älskar dig mamma!!!

Raringen lekte med rosblad på balkongen idag, plockade blad för blad av den där lilla rosen. Det såg så sött ut för hon var så koncentrerad när hon grejade.

En helt underbar första Mors Dag är nu till ända och jag kan inte tänka mig något bättre sätt att ha firat den på än tillsammans med mina fina älsklingar. N har verkligen tagit hand om oss idag och skämt bort mig extra mycket. Till middag överraskade han med svensk oxfilè och en färskpotatis sallad. Till efterrätt chokladglass, of course, med jordgubbar, mums mums!

Lija somnade gott, säkerligen väldigt nöjd och tillfreds efter massa bus hela dagen lång. På kvällen har vi njutit av den sista värmen och härliga luften på vår numera väldigt mysiga balkong. Kan det inte vara sommar jämt? Och Mors Dag?







Kissarna gillar också att hänga på balkongen med oss, här har de snattat Lijas råtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0