Balkongfix



Vi har fortsatt fixa hemma idag med. Idag var det dags för balkongen att får sig en uppfräschning. Vi fixade till en avdelning med soffa i hörnet på balkongen bakom N på bilden, dock är den inte på plats ännu på denna bild. Jag ska visa sedan. Vi hittade fina kuddar på Hemtex som gick i beige och vitt och lite kuddfodral.
Införskaffade mer murgröna och ett par vita blommor som ska planteras samt kryddväxter. Ska hålla färgerna till beige, vitt och grönt. Jag fotar och visare senare.

Lija somnade tidigt igår kväll men vaknade även denna natt av riktigt jobbig rethosta och hostade så mycket att hon kräktes och vi fick gå upp så hon fick komma upprätt ett tag. Så omkring halv fyra inatt somnade hon om. Det blev massor av tvätt idag igen av bäddmadrasser och så vidare. Stackars liten, inte lätt och sova med sådan hosta. Nej nu får den här förkylningen ta och försvinna tack.
N försvann precis upp till garaget för att hämta byggvirke till fortsatt projekt på balkongen, ett par hyllor för blommor och växter. Lija somnade så jag ska nog fixa med disk och plantera blommor.
 
Undervattensfoton från Lijas dyk när fotografen var där har kommit så jag ska kolla på dom och välja ut några stycken och beställa. Ikväll blir det kolgrillat på balkongen och Robinson.





Frukost på balkongen.


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken liten sockerbit =)

2009-05-02 @ 17:04:51
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0