Blomster



Fint arrangemang som N fick av sina föräldrar i lördags. Det är rosmarin på stam samt två stycken mörklila kryssantemum. Snygg svart låda till det, passar perfekt hemma hos oss.

Lunchen är avklarad och Lija har vilat en liten nap så nu ska vi nog ge oss ut och njuta av solen innan den försvinner.
Jag behöver handla lite nödvändigheter på Ica och Apoteket, blöjor och lite annat smått och gott. Jag ska upp på Lindex och byta de vita tightsen jag köpte till Lija, de var för små i storlek 86!! Så jag får ta 92 på dom istället.
Jag måste nog kånka hem lite kattsand också och kanske passa på att ta en glass i solen också om Lija samtycker.

Det verkar ha lossnat för Lija med maten också, typ igår gjorde de det. Hon åt med god aptit både lunch och välling på kvällen. Jag har hittat en burk med nudlar, skinka och grönsaker som hon äter som en tok. Till efterrätt har hon fått mango och det har hon alltid gillat. Yoghurten funkar också riktigt bra fortfarande. Jag är så glad åt att hon gillar vällingen för hon sover mycket, mycket bättre på den har jag märkt. Så nu håller vi tummarna att detta håller i sig.



Pelargonerna hamnade på framsidan istället för i Lijas rum. Jag hittade inga snygga krukor så jag orkade inte vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0