Bus i blicken



Litet busfrö ikväll. Hon hittade på sin lena jycke från SIA som hon har fått av farmor och farfar. Den har hon åkt omkring med i kväll och borrat ner huvudet i och slaskat på.

Det lilla busfröet har precis lagt sig efter massa bus och kvällsmat. Vi tragglar på med smakportionerna och idag har det varit en ganska bra matdag, men det finns MYCKET kvar och lära där.
Jag slappar i soffan med te och N fixar med deklarationerna.

Idag har det verkligen varit fullt ös, men hon har bara varit happy så det har varit en bra dag. Så det var en gosig och nöjd bebis jag nattade ikväll.
 Imorgon fyller liten ett halvår, oj så fort tiden har gått vad hände där? Jag kommer på mig själv med att sitta och titta, beundra henne och det är knappt så att jag förstår att den där lilla (läs stora) krabaten har bott i min mage. Att hon är vårat gemensamma underverk. Tänk vad underbart livet kan vara. Hon är verkligen vårat stora glädjeämne och kärleken till henne är verkligen obeskrivbar. Det går liksom inte att förklara eller förstå innan man själv får barn. Sådana här bra dagar så är lyckan total.



På väg till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0