Certifierad simmare



Lija har fått sitt andra diplom, för avklarad simkurs. Det var så gulligt så jag var tvungen att rama in det. Det lär väl bli en hel del diplom med tiden men jag ska spara dom alla. Jag kommer nog inte vara lika ambitiös och rama in allihopa men de första nu är så gulligt tycker jag. Lija själv tyckte att det var mycket spännande med den fina tavlan och att den glänste så fint. Hon blev allldeles upphetsad och skulle titta och titta på det.

Strålande väder idag, vad härligt när det är helg och allt. Pappa N kommer hem tidigt idag, han hämtar oss nog på öppna förskolan dit vi tänkte gå och busa lite. Vi passar på nu innan det är sommaruppehåll. Maritha och Anna joinar oss med sina tjejer.
Imorgon fyller N år så vi ska förbereda lite tills dess också.

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

vi var på vår första babysimlektion idag, så mysigt :)

2009-05-20 @ 12:38:27
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0