Fartfyllda dagar framför oss - Väkommen Anki & Cindra



Kom nu Cindra så vi kan röja järnet!

N sitter på tåget mot Göteborg, på väg till mässa med jobbet och vi har precis klivit upp. Lilla fröken stökade en hel del inatt så jag är inte riktigt pigg idag. Tröttheten försvann fort när hon startade dagen med att sträcka ut armarna mot mig och ge mig en bamsekram och en slaskig puss, hon vet hur hon ska charma sin trötta mamma hon.
 Men vad gör väl lite trötthet när man får roligt besök av Anki & Cindra. Dom kommer med tåget på eftermiddagen så jag har lite att stå i nu. Vi får se hur mycket Lija tillåter mig att göra innan hon blir sällskapssjuk.

- Pappa N, vi saknar dig redan! Hoppas att du får trevliga dagar i Götet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0