Födelsedagsfika hos Gammelfarmor



           



Gåtränar med pappa, hon har blivit jätteduktig på det!

Nu har vi precis kommit innanför dörren. Vi har varit hos Lijas gammelfarmor och firat N med tårta och kaffe. Supermysigt men Lija var dock lite trött och därmed rastlös. Hon visade upp hela sin vokabulär för sin gammelfarmor som innehöll diverse spott och fräsljud.

Vi gick sedan till affären och handlade lite godsaker till kvällen. N valde, till min lycka, att vi ska grilla kyckling och tilllbehör såsom halloumi och grönsaker. Jag fullkomligen älskar halloumi så jag blev lyckligare än lyckligast.
Lija sover en sen nap nu men vaknar nog snart. Hon var så trött efter allt firande och badet på förmiddagen så det var lika bra att hon fick ta igen sig en stund.
Förresten - tårtan var suveränt god trots det lilla missödet...



Sitter fint i gammelfarmors sköna fåtölj.



Det är så bra hos gammelfarmor för här får man tydligen kliva på möblerna.



Så, nu har jag nog provat alla möbler.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej!

tack så mycket ;.)

nu e vi hemma igen... snyft

kram

2009-05-21 @ 19:15:08
URL: http://familyspace.blogg.se.
Postat av: Anette

Så fin klänning, gillar fotot när hon gåtränar med pappa :)

2009-05-21 @ 22:40:16
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Jättefina kort =) Söööta Lija!

2009-05-22 @ 07:55:02
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0