Fortsatt pimpning av balkongen



Vi fortsätter pimpa balkongen idag. N ska vitlasera några hyllor och jag ska plantera lite mer växter. Det kommer bli en del ljusrosa ( nähe?) och vitt. Vi var iväg till trädgårdshandeln och handlade lite mer växter samt svarta violer som jag har på framsidan varje år tillsammans med de citrongula. Jag älskar blommor och växter och att pyssla, det gör mig glad.
Lilla Skruttan är med och tittar på balkongen från sin stol, tycker det är jättespännande. Jag hittade fina träbokstäver som bildar hennes namn som ska sitta på dörren till hennes rum tillsammans med skylten från SIA. Har letat så efter lite mindre, enkla, vita bokstäver så sprang jag på det här hemma, perfekt!

Nu en snabb lunch bestående av färdigrätt med köttbullar från Operakällaren och en grekisk sallad vid sidan av. Jag kan verkligen rekommendera de färdigrätterna, supergoda.



Små minirosor pryder balkongbordet och de fina bokstäverna som ska vara lite "skadade" ska pryda dörren in till hennes rum.



En väldigt happy liten hjälpreda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0