Happy happy friday - igen!



Bild från tidigare i veckan.

Det känns ju som att vi redan har haft fredag iochmed den röda dagen men nu får vi det igen, vilken bonus!
Natten var riktigt bra, förutom en viss liten katt som ofta ylar och väckte oss alla omkring halv fem imorse. Mindre kul, vi måste hitta en lösning på det. Dessutom är det så himla varmt på övervåningen redan nu och sommaren har ju knappt börjat. Vi funderar på att flytta ner sovrummet på nedervåningen över sommaren. Värmen stiger ju uppåt och riktigt heta sommardagar så har vi så kvavt uppe med ibland 35 grader varmt och det känns inte som ett alternativ nu med liten. Vi får se om vi gör slag i saken idag eller till helgen. Det är ju ett litet projekt...

Nu ska vi mumsa lite frukost, gröt för Lijas del och smörgåsar till mig. Vi tar oss en hemmadag idag, myser och sover lite tror jag.

Kommentarer
Postat av: Starmama ♥ ( & sjuksköterskestudent )

Hej Emma :-) Javisst... men nu ska jag inte byta fler ggr :-) KRAMIS !!!! Kul att du hittade till mig!

2009-05-22 @ 22:25:15
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0