Hipp Hipp Hurra - Lija sex månader idag!

Vår stora tjej föddes en novemberdag för sex månader sedan, samtidigt som USAs första mörkhyade president utsågs. En stor dag för oss och en stor världshändelse sammanföll.
Älskade Lija, du är mammas och pappas allt och ger oss så mycket glädje och kärlek. Vi älskar dig obeskrivbart mycket och är så glada och tacksamma över att få ha dig i vårat liv.
Vår kärlek till dig är sann, obeskrivbar och kravlös.



0 dagar gammal.



081205 - en månad.



090105 - två månader.





090205 - tre månader.





20090305 - fyra månader.



090405 - fem månader.





Finaste tjejen 090505 - sex månader.


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

grattis vinkar meja :)

2009-05-05 @ 13:32:52
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja såklart det släpper även om det känns hopplöst. Jag provade allt möjligt men inget funkade förren nu då hon börjat äta mer. Lydia gallskrek efter flaskan när jag hon fick lunchen så jag brukade försöka ge henne lite mat när hon var halvmätt, ungefär 2 timmar efter hon ätit ersättning. Då blev det mer en lek för hon tyckte att mat var ersättningen. Jag lät även henne gegga på hur mycket som helst trots att hon inte åt nått. Hon vägrade även äta all sorts gröt men nu äter hon en hel portion fruktgröt med mjölk(annars äter hon inte) på kvällen. Det är lätt att stressa upp sig när man ser hur bra andra barn slukar maten men det löser sig tillslut när hon själv vill äta.

2009-05-05 @ 13:47:34
URL: http://lindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0