Hipp Hipp Hurra!



Liten glad paketbärare.

   

Paketet innehöll en ny plånbok i svart och rött skinn. Hans var trasig så det var en välbehövlig present.

Idag fyller pappa N många men unga år. Vi startade morgonen med paket och sång från mig och Lija till världens bästa pappa! Det blev lie födelsedagsfika först och sedan en riktig brakfrukost med alla tillbehör. Lija åt mandarinklyftor och gröt, fick smaka lite ägg också men det var lite läbbig konsistens verkade hon tycka.

Födelsedagsbarnet vilar nu med det minsta barnet, jag hade ingen ro att ligga still. Alldeles för varmt i sovrummet också, redan! Vi måste försöka få rum för en ac till sommaren, både i plånboken och i sovrummet. Annars vet jag inte hur det ska gå...

Senare i eftermiddag blir det tårta och en god middag till kvällen. Jag tippar på att det blir nötkött av något slag då det är N:s dag och han som väljer. Vågar nog gissa på att grillen kommer att tändas om jag känner han rätt.Vi ska bara slappa och ha det bra tänkte vi.



Det måste vara mitt det här, undrar vad jag gjort för något bra som får paket?



Kommentarer
Postat av: Annika

Naaw vilken söt paketbärare =) Ser så lycklig ut!

Grattis igen till pappa Nicke =)

2009-05-21 @ 12:05:26
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Anette

Så söt med paketet i famnen ;)

2009-05-21 @ 21:58:59
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0