Man kanske borde sova ja...



Tänk vad mycket sömn man skulle få ifall man alltid sov när de små sov? Men för mig tar det tid att varva ner på kvällen när hon somnat och jag njuter så den här lilla tiden som man vet att man oftast har för sig själv. Skönt att slappa med datorn i sängen en stund tills man börjar bli trött. Det är mitt sätt att koppla av på.

Vi har slappat i soffan, kollat gamla fotoalbum och snackat minnen från högstadiet. Galet vad tiden går fort, ändå känns det som om vi har kännt varandra länge fast vi egentligen inte kände varandra innan heller. Ja livet är bra konstigt ibland. Varken jag eller Anki trodde nog på den tiden att vi idag skulle sitta och chilla i soffan, att våra barn skulle leka med varandra och att vi skulle trivas så bra tillsammans, Hur som helst så är jag så glad att vi fann varandra på Facebook ( ja något bra är det med den sidan ) och började prata. För nu är dom värdefulla vänner i vårat liv.

Nu måste jag sova, ville bara tala om att vi har haft en lika mysig dag idag, att tjejerna har haft så kul idag igen och att vi saknar dig Pappa!



Min fina, fina guldkli(u)mp.




Cindra i full färd med att klappa(?!) Lija. De blir så happy av att se varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0